مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی یک بار دیگر تایید کرد : یوونتوس به من بی احترامی کرد

بونوچی یک بار دیگر تایید کرد : یوونتوس به من بی احترامی کرد

لئوناردو بونوچی به ادعاهای مختلف درباره جدایی او از یوونتوس پاسخ داد و مدعی شد الگری در این رابطه دروغ گفته است.

 

مدافع میانی 36 ساله ایتالیایی در تابستان امسال بدون تشریفات از ترکیب ماسیمیلیانو آلگری حذف شد و به تور پیش فصل هم نرسید.

 

بونوچی مجبور به ترک یوونتوس شد و امیدوار بود قبل از پیوستن به یونیون برلین در روز پایانی نقل و انتقالات، در ایتالیا بماند و یک قرارداد یک ساله امضا کند.

 

بونوچی در صحبت با Sport Mediaset ابتدا ادعاهای مختلف یوونتوس در چند ماه گذشته را به چالش کشید.

 

من چیزهای زیادی خوانده و شنیده ام که درست نیستند، دوست دارم از دور شروع کنم. از آن تاریخی که چندین بار توسط یوونتوس و مربی ذکر شد، زمانی که آنها گفتند که در اکتبر سال گذشته به من اطلاع داده بودند که وضعیت این فصل چگونه است. اصلا چنین چیزهایی وجود نداشته است.

 

این مدافع کهنه کار ― که در مجموع 12 سال را به یوونتوس سپری کرد ― سپس توضیح داد که چگونه توسط باشگاه در تابستان تحقیر شد، زمانی که به اجبار از تیم خارج شد.

 

بعد از مصاحبه با مربی چیز دیگری شنیدم که در آن گفته شد در فوریه 2023 دوباره از وضعیت مطلع شده ام، زمانی که مربی و باشگاه به من گفته بودند که دیگر عضوی نخواهم کرد. من در آن زمان هیچ صحبتی با باشگاه نداشتم، اما وقتی در روزنامه ها خواندم که دیگر بخشی از برنامه های یوونتوس نخواهم بود، بویی به مشامم رسید.

 

او افزود:

 

سپس مانا و جونتولی در 13 جولای به خانه من آمدند و مرا تحقیر کردند، زیرا این یک تحقیر بود، آنها به من گفتند که دیگر بخشی از یوونتوس، بخشی از تیم نخواهم بود.

 

بونوچی تصمیم گرفته است که علیه یوونتوس اقدام قانونی کند و به دنبال شکایت از باشگاه سابقش است، زیرا آنها قرارداد جمعی با اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا را شکستند و او را ناعادلانه از ترکیب خارج کردند.

 

آینده به عنوان مربی؟

 

بله.. مسلم است که وقتی من مربی شوم، یووه از این شرایط خارج شده و بنابراین شاید راهی وجود داشته باشد که برگردم و دوباره هواداران را در آغوش بگیرم و به آنها بفهمانم که یوونتوس برای من چقدر مهم است.

 

پیام ها:

 

من از پیام های فراوان از سوی بازیکنان فعلی یوونتوس یا هم تیمی های سابق خود شگفت زده شدم. آنها همبستگی خود را در مقابل رفتار بی احترامی که از سوی یوونتوس داشتم به من نشان دادند.

 

― چرا از یوونتوس شکایت کردی؟

 

چون حقوق من قید می کند که بدون توجه به انتخاب فنی باید با تیم تمرین کنم و این اتفاق در تابستان رخ نداد. مسئله پول نیست، اگر در این پرونده پیروز شوم، همه چیز را به امور خیریه اهدا خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: